דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קוסמים או ליצנים ליום הולדת? 

מאת    [ 19/04/2011 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2409 פעמים ]

יום ההולדת של ילדכם מתקרב ואתם מחפשים מפעיל למסיבה. אבא חושב שכדאי להביא למסיבת יום ההולדת קוסם שילהיב את כל הילדים בקסמיו. אמא, לעומתו, דווקא חושבת שיהיה נכון יותר להביא למסיבה ליצנית או ליצן שישמחו את הילדים, יצחיקו אותם וישירו איתם שירים. אז מה עושים? את מי להזמין? מדוע שלא תזמינו את שניהם יחד? התקציב וגם משך המסיבה לא מאפשרים להביא למסיבה שני מפעילים שונים שכל אחד מהם ייתן את הופעתו מול קהל הילדים.

אז כיצד זה אפשרי בכל זאת? בשנים האחרונות ככל שארגון מסיבות יום ההולדת הפכו להפקה לכל דבר ועניין, צצו בכל מקום מפעילים שונים לאירועים. יש כיום מגוון רחב של מפעילים מכל סוג. ביום ההולדת תוכלו להזמין כל סוג של הפעלה שרק תחשבו עליה. יש בכך המון יתרונות אך החיסרון הבולט הוא עניין התקציב. לא תוכלו להזמין יותר ממפעיל אחד לאירוע. ובכל זאת, יש פתרון. ישנם מפעילים רבים בארץ שהחליטו לשלב מספר סוגי הפעלה לאירועים יחדיו. בשל כך תוכלו מפעילים רבים שהם גם קוסמים וגם ליצנים. למה הכוונה? למשל: הזמנתם ליום ההולדת של ילדכם ליצנית. היא מגיעה עם תלבושת הליצן הייחודית לה, עם בלונים והפתעות. היא אוספת את הילדים סביבה וביחד כולם מתחילים לשיר שירי ילדים עכשוויים והיא גם מעסיקה את הילדים במשחקים ובפעילויות. בהמשך מסיבת יום ההולדת היא מספרת לילדים שהיא לא סתם ליצנית אלא ליצנית שגם יודעת לעשות קסמים ושואלת אותם אם הם רוצים לראות את מופע הקסמים שלה. כאשר הילדים אומרים לה שכן מציגה בפניהם הליצנית את מופע הקסמים שכולל להטוטים, שימוש בכדורים ועוד. בבת אחת הפכה הליצנית שלנו לקוסמת. לאחר מופע הקסמים יכולה הליצנית להמשיך בסיפורים, בשירים וביכולת להצחיק את הילדים ואז שוב היא חוזרת לתפקיד הליצנית. בצורה כזו שבה אותו מפעיל ליום הולדת הוא בעל שני סוגי תפקידים, אתם כהורים, מרוויחים בעצם שני מפעילים במחיר של מפעיל אחד והנאה כפולה לילדים באותה מסיבת יום הולדת בה יש גם קוסם וגם ליצן במקשה אחת.

בהזמנת מפעיל שיכול לשמש גם כקוסם וגם כליצן יש יתרון ברור אך יחד עם זאת חשוב להזכיר ולהסביר שחשוב לבדוק את הידע של המפעיל בשני התפקידים הללו. חשוב לזכור שיתכן שמפעילים שעוסקים בשני התחומים, לרוב ההתמחות שלהם היא לרוב רק בתפקיד אחד. קחו  למשל ליצנים שזהו עיסוקם העיקרי והם  יודעים לעשות קסמים ולשמח את הילדים, אך אין להם את המומחיות כמו קוסמים שעוסקים בכך כל הזמן, לכן קחו בחשבון שהסידור הזה של מפעיל שנושא את שני התפקידים, מתאים לרוב בעיקר למסיבות יום הולדת של ילדים בגיל הרך. לילדים גדולים יותר, יתכן שפתרון זה לא יעבוד.

בכל מקרה, במידה ויש לכם אפשרות לכך והתקציב שלכם לא מאפשר לכם הוצאות גדולות במיוחד ובכל זאת אתם רוצים שמסיבת יום ההולדת של ילדכם תהיה מסיבה שכולם ייהנו בה, אז ליצן וקוסם שהם אותו מפעיל במסיבה אחת, זה פתרון קסם.

 

לילך, מסיבות וארועים, יום הולדת לילדים ולמבוגרים, מקומות למסיבות ולחגיגת ימי הולדת לילדים ומבוגרים, אירועי בר בת מצווה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב